| 0 σχόλια ]


Η νικήτρια του διαδικτυακού διαγωνισμού μας, η πανέμορφη Αγγελική, μας εντυπωσίασε με την εκρηκτική της εμφάνιση και κατέκτησε άξια τον τίτλο της Miss Sirina 2012.
Αγγελική, πες μας τι σκέφτηκες προτού στείλεις τη φωτογραφία σου για να συμμετάσχεις στο διαγωνισμό της Sirina;
Μπαίνω συχνά στο site της Sirina και, όταν είδα το διαγωνισμό, σκέφτηκα πως θα ήταν μια καλή ευκαιρία για μένα να κερδίσω ένα όμορφο τριήμερο στη Σαντορίνη. Είχα βγάλει κάποιες φωτογραφίες στην παραλία που πηγαίνω για μπάνιο και τις έστειλα...
Υπήρξε κάποιος που σε έπεισε πως μπορείς να τα καταφέρεις;

Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι στη ζωή μου που πιστεύουν σε μένα και στις δυνατότητές μου. Ένας από αυτούς με παρότρυνε να λάβω μέρος στο διαγωνισμό, αλλά είχε κι εκείνος ισχυρό κίνητρο, αφού ξέρει πως θα τον πάρω μαζί μου στη Σαντορίνη...



Τι σε γοητεύει σε έναν άντρα;
Μου αρέσει να είναι δυναμικός, αληθινός τζέντλεμαν και να με σέβεται γι’ αυτό που είμαι.
Και τι σε ξενερώνει;
Δεν αντέχω καθόλου την γκρίνια και τη ζήλια. Επίσης, δεν μου αρέσει να με πιέζουν να κάνω κάτι το οποίο δεν θα ήθελα.

Ο σύντροφός σου θα ζηλέψει αν σε δει σε μια προκλητική φωτογράφιση;
Είμαι σίγουρη πως ο άντρας που έχω στο πλευρό μου με γνωρίζει καλά και σέβεται τις επιλογές μου.
Αληθεύουν οι φήμες πως αυτή την εποχή έχεις σχέση με έναν γνωστό μπασκετμπολίστα;
Έχω ακούσει κι εγώ τη φημολογία σχετικά με έναν παίκτη του Ολυμπιακού, αλλά δεν θα ήθελα να το σχολιάσω...








Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου